Festa de final de curs

Com cada any el curs acaba i toca acomiadar-se’n com cal. Per això us anunciem les activitats previstes per La Festa de final de curs de l’Escola, que serà el dissabte 17 de juny.

A part de les activitats consolidades volem recordar-vos que hi haurà el II Concurs de Pastissos i que les grans novetats són el Racó de l’Spinner (no us l’oblideu!!!) i mooolta música!!

ACTIVITATS DE MATÍ

• De 10h a 12.30h, Cloenda de les Activitats Extraescolars, amb diferents exhibicions de les mateixes
    • Al gimàs de l’escola, a les 10h:
      • 10.00h, Dansa Creativa. Assaig a les 9.15h
      • 10.10h, Coreografies musicals. Assaig a les 9.35h
      • 10.20h, Circ. Assaig a les 9.15h.
      • 10.30h, Percussió.
      • 10.40h, Coral de Pares i Mares de l’escola.
    • Al pati de sorra, de 10.45h a 11.45h:
      • Taller d’escacs
    • A la pista de 10h a 12.15h:
      • 10.00h, partit de Futbol d’Alevins (5è i 6è) i reptes contra pares i mares de l’escola: tirs lliures, tocar el pal amb la pilota de futbol…
      • 10.45h, petita mostra d’activitats dels nens i nenes de Preesportius.
      • 11.00h, actuació de Patinatge. Assaig a les 10h.
      • 11.20h, prova de Triatló: cross a l’escola.
      • 11.30h, partit de Futbol de Prebenjamins (1r i 2n) i Benjamins (3r i 4t)
  • A les 12.30h, Xeringada (recordeu que es poden portar xeringues però no pistoles)

Tots els participants de les altres activitats extraescolars, que no faran cap actuació,estan convidats a gaudir d’un matí ple d’emocions amb la resta de companys.

ACTIVITATS DE TARDA (partir de les 17.30h)

• Tómbola
  • Concurs de pastissos. Fes un pastís i porta’l al II Concurs de Pastissos! Hi ha premi pel més bò i a la originalitat!!!
  • Jocs al pati: Racó de l’Spinner i del Bottle Flip Challenge! Porta l’Spinner i demostra les teves habilitats.
  • A les 19h, Actuació musical a càrrec d’en Roger Canals

ACTIVITATS DE VESPRE-NIT (partir de les 20.30h)

• Sopar infantil
  • Sopar pares (cal portar sopar, plats, gots i coberts)
  • Discoteca

Hi haurà servei de Bar tot el dia amb preus populars.