Comissió verda

Un dels objectius que defineixen el projecte educatiu de l’escola es que treballa per la sostenibilitat dels recursos naturals a través de l’educació ambiental.
Per això, des de l’any 2010 som part del programa “Escoles verdes” de la Generalitat de Catalunya. En aquest programa hi participen el claustre, l’alumnat i les famílies a través de la comissió verda.

comissio-verda

Amb aquest objectiu impulsem tot un seguit d’activitats:

• Reciclatge de taps i paper.
  • Reciclatge d’oli de cuina usat. L’any 2012 comencem a participar d’un projecte de la Fundació Maresme que te per objectiu minimitzar l’impacte ambiental de l’oli usat i alhora crear ocupació de persones amb discapacitat intel.lectual.
  • L’hort de l’escola. Des de fa tres anys tenim un hort a les Cinc Senies per tal que l’alumnat pugui aprendre de manera integral i des de la pràctica i el contacte amb la realitat. Aquest hort es cultiva entre famílies i l’alumnat de tercer i quart.
  • Regala un llibre per Sant Jordi. Unes setmanes abans de Sant Jordi les famílies donem contes i altres llibres i aquest dia tan especial fem una parada al pati i regalem un llibre a tots els infants que s’apropen.
  • Sortida per conèixer la biodiversitat de les Cinc Senies. Organitzem una visita durant el curs perquè les famílies poguem conèixer i descobrir la biodiversitat que ens envolta.
  • Festa de la sostenibilitat. Cada dos anys organitzem una festa amb diferents activitats per recordar la importància del desenvolupament sostenible del nostre patrimoni natural.

Responsable: Eva Pendès i Xevi Triadó
Mail de contacte: verda@escolamontserratsola.cat